FAQ

Werkwijze

Je hebt je ingeschreven bij MULTA Kids, wat leuk! Wat gebeurt er nu?
Mijn kind is weer een jaar ouder geworden, moet ik zijn/haar profiel updaten? 
Hoe werkt een castingprocedure bij MULTA Kids?
Wat houdt een briefing in en wanneer ontvang ik deze?
Waarom moet ik de hele dag beschikbaar zijn?
Ik heb me al meerdere keren aangemeld, maar ben (nog) niet geselecteerd?
Hoe zit het met de uitbetaling van een boeking van mijn kind? 
Mag ik als ouder mee met mijn kind naar de set? 
Welke soort opdrachten kan mijn kind krijgen? 

Inschrijven

Ik wil mij graag bij MULTA Kids inschrijven! Hoe doe ik dit?
Wat heb ik allemaal nodig om mij in te schrijven bij MULTA Kids?
Is inschrijven gratis bij MULTA Kids?
Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens en zijn deze veilig bij MULTA Kids?
Wat gebeurt er nadat ik mij heb ingeschreven bij MULTA Kids?
Ik wil mij uitschrijven bij MULTA Kids. Hoe doe ik dit?

Castingtermen en -begrippen

Wat is het verschil tussen een figurant, een special, edelfigurant en acteur?
Wat is een quitclaim, PV en een contract?
Wat wordt er bedoeld met holding of basecamp?
Wat wordt er bedoeld met ‘de call is om … uur’
Wat wordt er bedoeld met ‘de wrap is om .. uur’?
Lunch
Wat is een ‘callsheet’?

Regelgeving

Waarom hebben jullie BSN-gegevens nodig bij een boeking van mijn kind? 
Hoe zit het met de regels van de arbeidsinspectie voor kinderen? 
Kan mijn kind vrij krijgen van school voor een boeking?